Przejdź do menu głównego Przejdź do treści

REKLAMA

„Szczawnica to ja…”: filmowa promocja miejskich atrakcji i biznesu

 

Szacowany czas czytania: 01:10

„Szczawnica to ja, ponieważ…” – to hasło przewodnie filmików, które będą promowały lokalne marki. O tym pomyśle na akcję promocyjną, nasz reporter Maciej Pałahicki rozmawiał z burmistrzem Szczawnicy, Bogdanem Szewczykiem.

Radio Alex: Wymyśliliście nową akcję, właściwie taką, która chyba nigdzie w Polsce nie była przeprowadzana.

Bogdan Szewczyk: Tak, to prawda. Myślę, że to jest akcja bardzo oryginalna. Ma polegać na tym, że będziemy nagrywać kilkunastosekundowe filmiki, które będą promowały każdą działalność mieszkańców w Szczawnicy. Akcja nazywa się „Szczawnica to ja, ponieważ…”. No właśnie, ponieważ, ja uważam, że tę Szczawnicę od strony takiej, tej turystycznej, ofertowej tworzy każdy z nas. Każdy z nas dokłada tą cegiełkę do tego wizerunku, do tej promocji. I dlaczego właśnie w ten sposób się nie zareklamować? Co jest fajne w tym to to, że nie dość, że reklamuje siebie, własną działalność usługową czy jakąkolwiek, to jeszcze reklamując siebie, reklamuje właśnie nasze miasteczko turystyczne.

Filmiki promujące Szczawnicę i ich mieszkańców będą pojawiały się na stronie i w mediach społecznościowych urzędu w trakcie zimowych ferii.

Czytaj także

REKLAMA